+Follow
Bubble Glitters
Hanya Insan Biasa :) ★
Sabtu, 10 Disember 2011, 12:44 PG , 0 Bubbles

>Tolong Gelak Bila Anda Bace Entry ni :DD<

Assalammualaikum !
Ting tong telefon berbunyi wondergirls wondergirls kami datang !
membantu aina julia kesusahan (tak tahu nak taip ape )




Korang percaya tak ?

ade orang kate muka aku macam Revalina S Temat , Siti Nurhaliza ? OHHH

memang rase nak gelak kan ? okayy gelak sekarang aku benarkan NGAHAHAHA !

Nurul Elfira Loy pulak Tang Kening ^^

Haha kalau yang tu mungkin betul ,

ceh mengada gada pulak aku kan ? lempang seket POOM !(bunyi baru)

>Pasal Revalina S Temat ni Pakcik Burger yang cakap <

"Dik , muka adik macam Bawang Putih laa "

"Hah ? hahaha , mane de (malu malu arnab )"

"ye laa , same "

"takde laa , hahaha"

pastu aku blaa ,

malu tahu ! dah lah ade orang >,< haha




Nurul Elfira Loy Tang Kening ?

Mungkin Betol tapi Kening aku lagi kemas xD Hahaha ( Gelak Jahat)

Yelah kowt ;3 kowt laa . Dengar tak ? aku cakap Kowt ni ! ? xD







Dato' Siti Nurhaliza ! ?

ni lagi terkejut empat segi petak bahagi dua tiga satu sepuluh sen .

ade sepasang Suami Isteri ni nampak aku naik basikal selaju kereta F1

Isteri : eh , muka budak tu Macam Siti Nurhaliza laa :DD

Suami : A'ah laaa ,

Isteri : Dik , berhenti jap .

Aku : Err ? ape ?

Isteri & Suami : A'ah laa , lebih kurang je .

Esok besar nanti dia mesti cantik and blaa blaa .

Aku : buat muka pelik , bhaha xD

Okayy ni cerita time Darjah 5.

Sekarang Tinggal Kenangan je , cewah .



>Ni pula budak 6 tahun<


Aku tengah jalan jalan naik basikal (aku tak pro bawak moto)

Budak 6 Tahun : Eh ! Anak Siti Nurhaliza laa sambil tunjuk aku --'

Aku : Apehal budak ni ?

Budak 6 tahun : Anak Siti Nurhaliza ! Weyyy Anak Siti Nurhaliza !

Aku : Bhahahaha ! apehal budak jatuh cinta ape ?

Pas tu aku jalan jalan Depan padang >,<

Budak tu dia pergi jerit sambil berkata kate weyyy tu Anak Siti Nurhaliza (tunjuk aku pulak tu )

Aku dah malu daa , haha

dalam hati takpe budak budak :P


> Tolong gelak puas puas bila dah habis bace <
<--Older Post | Newer Post-->