+Follow
Bubble Glitters
Si Pencuri Hati ;D ★
Khamis, 8 Disember 2011, 4:44 PTG , 0 Bubbles

>Tolong Rase Cemburu Bila Anda Bace Entry ni :DD<

HAHA ! Akhirnyee dia tegur aku jugak kan ?:D

Muka gembira je aku Hihi .

Dahlah comel handsome lawa pulak tu , hand some tu tangan banyak laa :P (k merepek)

rase gila pun ade xD Melebih ni >,< bhaha aina sengal .

Kesian dia , touching bila aku tak layan dia

Sukahati aku lah nak layan dia ke tak BWEEKKK :P

Dia suke senyum , alahai cair hati aku ;D

Muka dia cute sangat sangat .

semua orang tergila gila kan dia ,
aku pun same hahaha xD


Lagi rase nak menjerit bile bunyi dia macam nak usha aku.........
..................................................................................................
...........................................................

korang nak tahu ke ? sape curi hati aku ?

rehat dulu

makan gula gula makan nasi lemak sabar jap Hihi

Dia cute ^^Kawaiii ^^



>tengok bawah <









..Miow...Miow

Tu lah Si Pencuri Hati aku :P Kucing Parsi .Haha
<--Older Post | Newer Post-->