+Follow
Bubble Glitters
KELAB FOTOGRAFI AWESOME . ★
Sabtu, 21 April 2012, 12:43 PG , 0 Bubbles
Ehem .... ehem .. Assalammualaikum
Hai awak dan awak lama tak jumpa ? ngee :DD * garu kepala *
Entry kali ni aku nak cerita PASAL Kelab Fotografi :)
sangat AWESOME weeheee !

Yeay ! photo paip ni aku yang snap :DD

Ahli Kelab Fotografi Smk Bandar Banting ditubuhkan pada tahun 2009 tapi time tu tak aktif sangat
lepas tu ditubuhkan balik pada tahun 2012
Seramai 20 Wow Kebaaabom :O

Kring Kring Kring kring * lupa nak tulis ape *

Pengerusi : Aiman Nasiruddin
Naib Pengerusi : Aina Julia
Bendahari : Nur Aqeelah
Setiausaha : Zulfikar
Yang lain AJK yang Baik baik belaka :>

↑ aku puji korang ni . Hahah


lepas tu HARI ISNIN kiteorg ada SESI FOTOGRAFI dekat sekolah
Ini lah Kerja kiteorg Click gambar mereka , susun kerusi , ambik tempahan gambar
lepas tu ape nyee ? Ermm lupa lagi , Hoi siapa curi SKRIP aku ni ? --' * tetiba*

* Iklan*

Memang banyak DUGAAN time Sesi Fotografi
Kami hanya mampu Bersabar je :'>
Peaceee YO (Y)
Salah satu status Ahli Kelab Fotografi yang hilang sabar tapi dia tetap sabar .
*Salah satu status Ahli Kelab Fotografi yang hilang sabar tapi dia tetap sabar .*
Biar orang nak kata apa tapi KAMI TETAP SENYUM :)

* Sambungan *
Walaupun kiteorg tengah menjalankan tugas ,
Ehem Ehem
yang Poyo tu Tetap poyo xD
apa lagi SNAP SANA SNAP SINI laa .


Habis kamera aku penuh dengan muka diorg je :p
Haha
lepas hari hari berikutnya memang aku tak bawa kamera aku sebab kamera aku masuk ICU .

↓ Budak bawah ni lagi lah Hahaha

Persatuan Tiada Kerja

Lepastu kan kan kan KAMI penat sangat , penat sebab main Volleyball :D
* kerja tertangguh sekejap *
Masing masing pakai baju sekolah dengan rockersnya diorg Selamba je main Ganas Ganas
Termasuk AKU .



K Tamat Cerita . Assalammualaikum

P/s : * bisik *Malas nak cerita panjang .




<--Older Post | Newer Post-->