+Follow
Bubble Glitters
Jumaat, 27 Julai 2012, 6:07 PG , 0 Bubbles


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh .

Selamat Malam .
Dah lama saya tak UPDATE mu Blog , Maafkan Saya !
Hai , Seorang Pelajar yang Ceria Di sini

Tajuk Utama pada Malam ini

Menitiskan Air Mata dengan Penuh Kesabaran

Hurm , perasan tak kalau kita Baik dengan Someone orang tu boleh Pijak Kepala kita ?
Dulu kawan kawan aku selalu cakap JANGAN TERLALU BAIK dengan ORANG nanti ORANG tu PIJAK KEPALA kita.
Yes ! Sekarang aku dah terkena padan lah muka aku .
Kau bayangkan kau tak bersalah apepun tiba tiba kau kena Marah , Orang yang patut dipersalahkan Gelak Gelak je tengok kau kena Marah .
Apa Perasaan Korang ?
Marah ? Mesti !
Sakit Hati ? Memang lah !
Sabar ? Oh , Sabar lagi Bahagia .

Contoh Situasi :
Kau jadi Penolong Kelas tapi semua kerja kau kena Buat ,
Ketua Kelas buat tak tahu je sebab dia Pemalas .
Lepas tu Cikgu asyik Marah kau je , Ketua Kelas LANGSUNG tak kena MARAH !
Dari awal tahun hingga setengah tahun kau Bersabar je
tapi kalau dah hari hari macam ni Siapa boleh Tahan ?
Orang yang sepatutnya Langsung takda rasa Tanggungjawab .
Kesian kan kalau Korang Jadi Penolong dekat cerita atas ni :')

Terima Kasih kepada kawan kawan yang Sokong saya dari Belakang .

JASAMU DIKENANG




<--Older Post | Newer Post-->