+Follow
Bubble Glitters
Pada Mulanya Hobby je ..... ★
Isnin, 30 Julai 2012, 2:37 PG , 0 Bubbles



Good Evening Everyone !
Ambik kau jah Bahasa London ni Hihi .
Hye , Awak kita nak cerita ni kita Johan Lagi pertandingan Fotografi tapi antara Kelab Fotografi je lah . Haha .
Masa form 2 pun kita pernah Menang pertandingan Fotografi antara sesi petang
Dapat Johan jugak :D

Aku pun takut juga kalau masuk Bab Bab Pertandingan Fotografi ni sebab Kalau Bab Fotografi ni Lelaki je Terer ! Tapi setakat ni Pertandingan Fotografi yang pernah aku masuk Peringkat Sekolah .

Gambar atas ni pula Aku dengan Ain Syasya Johan Pertandingan Video Alam Sekitar Peringkat Daerah Sempena Karnival Teknologi dan Vokasional Daerah Kuala Langat 2012

Kalau bahagian Video aku tak terer pun entah macam mana aku boleh menang pun tak tahu lah .

Masa aku buat Video Alam Sekitar ni pun sampai Nangis Nangis sebab Komputer

buat HAL !

Apepun ALHAMDULILLAH akhirnya Berjaya buat sampai siap
.
Agak menggelabah jugalah Tuan Hamba ketika berfikir hendak menyiapkan video ni

kerana lihat lihat di Facebook , Ramai yang masuk Pertandingan ni Kebanyakkan

lelaki lah .

Hihi :D



THANKS kepada Kawan Kawan dan Keluarga yang Membantu Saya ^^

-Mas Asmira .

-Ain Syasya

-Fatin Nabila

-Amirah Aqilah



Sebenarnya Video Alam Sekitar nak buat THE BEST lagi tapi tak sempat
aku pun Tak Puas Hati dengan Video yang aku buat ni walaupun dah Menang .



<--Older Post | Newer Post-->