+Follow
Bubble Glitters
Tahun depan tinggal kenangan ★
Jumaat, 12 Julai 2013, 3:33 PG , 0 Bubbles
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera .
Eeee lama betul tak update blog banyak gila aku nak cerita tapi tak tahu nak cerita macam mana .
Orang kata " tak perlulah nak cerita semuanya " okay aina lek lu . 
Cerita hari ini dan semalam punya semalam jiran kepada semalam tak sama jadi lebih baik cerita yang aku punya suka lah . Hahaha bajet gila . Dekat blog ni memang kena bercerita je ke ? ceh . Hah baru baru ni Pertandingan Fotografi Minggu Pusat Sumber Sekolah aku menang lagi yeah ! Hadiah Pertama RM 50 , Hadiah Kedua RM 30 , Hadiah ketiga RM 20 dan Hadiah Keempat kau boleh nyah dari sini Hihi . Terima kasih kepada model model buku tanpa korang aku tak menang kowt Kahkahkah korek hidung kejap ahhh . 



Sebenarnya ada banyak gambar tapi aku hantar dekat cikgu gambar ni je . Syarat utama pertandingan ni GAMBAR mestilah TANPA EDIT . OMG ! mencabar bukan ? aku bantai kerja kan kamera , ubah semua dalam kamera tu . Yang bestnya aku paksa semua kawan aku baca buku sampai tension diorg . Sekarang aku dan ahli kelab fotografi tengah busy dengan Sesi Fotografi Kelas / Kelab / Persatuan / Permainan sampai berbelang muka " Takpe , kami redha " . Macam tak percaya je tahun depan dah tak sekolah pastu kan mesti teringat kenangan dengan kawan kawan huuu . Kawan kawan aku kalau setiap hari tak sakat aku tak sah ada je benda diorg nak kenekan aku dekat kelas lagi ler . Hari tu cikgu sains cerita perbelanjaan masa depan blaaa dan blaaa banyaklah cerita pastu cikgu kata kalau sekarang buat pape something yang penting mestilah ada jurugambar so banyak benda guna dengan duit laa blaaa blaa kan . Si Aisyah pula jerit " Alaaaa cikgu , juju kan ada ! juuuu nanti aku kahwin kau jadi photographer aku tau " Budak lain pun sibuk " weyy , aku pun ! jangan lupa " . Sorang demi sorang cakap benda yang sama . aku " ada duit ada jurugambar apa macam ? " sambil angkat kening . Pastu masa Cikgu bm cerita pasal jerawat budak budak kelas aku " ainaaaa ainaaaa " aku cam mangkus hanyuns diorg ni asyik sakat aku je lagi lagi geng ayam kicap . Ye laa dulu muka aku mana ada jerawat ohh so sad tapi aku tak heran pun kalau orang cakap jerawat ke apa sebab aku memang tak heran muahaha . 



<--Older Post | Newer Post-->